Saturday 2 July 2011

cuti ini....

vacuum...vacuum...mop mop sket...sapu sawang...hukhuk...lamenye x jenguk ini blog...khamis lalu,30/6 tamat sudah paper utk short sem ini...x tahu lah macam mane keputusannya nnt..skarang sudah mule cuti utk student undergraduate sprti aku di uia..cuti smpai abeh raye...huuu...lame tuuu....nk wat ape ye cuti ni???ade idea??

kerjaa???x mungkin kot...sbb ape??entah laa, mungkin aku ade tanggungjawab yg lbih pnting...anak2 ku yg manje itu....hiii....sebenarnye aku nk mengasah skill menjahit aku..walaupon x pernah blajar secara ilmiahnye dr guru berpengalaman, aku tau sket2 jahit benda yg basic...blajar sendiri2...ciss...ckp mcm angkuh pulak yee.. maafkan aku...hehe..

well, i decided to sew some bed sheet...ala..cadar single je pon..x penah jahit sblm ni, tp disebabkn husband aku da beli kain dan suruh aku jait ssndiri walaupon die tau isterinye ini x pernah jahit mende alah tu, terpakkse laa aku jait..semangat jahit tu dari sebelom short sem lg..siap pinjam mesin jahit elektrik dr my mil..tahu gune pon tidak...we discovere it later ok...??

macam mane nk jahit kalau ade 3 org kanak2 riang itu??well, anta laa diorang gi nursery dlu...hahaha...bayo mahai2 kalu x anto, rugi jeee...so jawabnye aku ade weekdays je utk jahit bedsheet idaman...poyo...
planning lain cuti ni??aku nk wat langsir umah...hohoho...bak kate my mil, "apo susah bonar...jait luruih yoo..."
 (my mil org nogori, so anda2 kene bace dan hayati care sebutannye..baru ade feelll)..akan aku sahut cabaran itu!!!yeah!!!

No comments:

Post a Comment